Logga in

Du som är medlem klickar på Mobilt BankID eller BankID för att logga in.

Mobilt BankID

BankID

Frågor och svar

Genom att använda BankID som inloggningsmetod, förenar vi säkerhet med enkelhet, då du slipper hålla reda på användarnamn och lösenord.

BankID är en elektronisk legitimation som du använder på internet och som motsvarar ditt ID-kort eller körkort.

BankID: Fil som sparas och används i din dator. Används endast på den dator där du har sparat filen.

Mobilt BankID: App som du laddar ner i mobilen eller surfplattan och använder när du loggar in på olika enheter (mobil, surfplatta, dator).

Psst! Det mesta på ledarna.se är öppet och tillgängligt även utan att du loggar in.


Hjälpte det här svaret dig?

Så roligt att höra! Tack för din återkoppling.

Tack, vi har tagit emot ditt svar! Det var tråkigt att du inte blev hjälpt.

Tack för att du tog dig tid! Dina synpunkter hjälper oss att bli bättre.

BankID är en elektronisk legitimation som du använder på internet och som motsvarar ditt ID-kort eller körkort. Du kan använda

  • BankID på fil (sparas och används i din dator) eller
  • mobilt BankID (app som du laddar ner i mobilen eller surfplattan och som kan användas på olika enheter).

Det är din bank som utfärdar BankID. Enklast är att logga in på din banks webbplats och söka upp information om BankID.

Mer information och instruktioner hittar du hos BankID


Hjälpte det här svaret dig?

Så roligt att höra! Tack för din återkoppling.

Tack, vi har tagit emot ditt svar! Det var tråkigt att du inte blev hjälpt.

Tack för att du tog dig tid! Dina synpunkter hjälper oss att bli bättre.

För att kunna hjälpa dig, och för att kunna ta reda på vad problemet är, vill vi gärna att du kontaktar oss med mer information. 

Beskriv problemet så utförligt du kan, när det uppstår och vad du gjorde innan det uppstod. Skicka beskrivningen till webbredaktionen@ledarna.se. Kom ihåg att lämna dina kontaktuppgifter. Har du möjlighet, får du gärna skicka med en eller flera skärmbilder.


Hjälpte det här svaret dig?

Så roligt att höra! Tack för din återkoppling.

Tack, vi har tagit emot ditt svar! Det var tråkigt att du inte blev hjälpt.

Tack för att du tog dig tid! Dina synpunkter hjälper oss att bli bättre.