Fler nyheter
Medlemsnyhet 25 mars 2019

Saknar du din medlemsfaktura?

På grund av ett systembyte, har vi haft problem med att få ut fakturan för mars månads medlemsavgift.
Mars månads medlemsfaktura kan innehålla felaktigheter.

För dig som är medlem innebär det att:

  • Fakturan var sen. Senast fredag den 29 mars ska fakturan ha landat hos dig. Hör av dig om du inte fått någon faktura.
  • Den faktura som du fått kan innehålla felaktigheter. Du kan också ha fått två likadana fakturor. Även om delsummor på fakturan inte stämmer, är totalsumman att betala korrekt och det är det beloppet som du ska betala. Du betalar självklart bara avgiften en gång, fakturadubbletten kan du slänga.

Har du e-faktura bör du ha fått fakturan under måndagen den 25 mars. Har du valt autogiro på din faktura drogs betalningen från ditt konto den 29 mars.

Vi beklagar och hoppas att förseningen inte ställer till problem för dig. Har du frågor om din faktura, är du välkommen att kontakta oss via kontaktformuläret.