Betala med e-faktura

Hur anmäler jag att jag vill betala med e-faktura?

Svar

E-faktura innebär att du får en elektronisk avi på medlemsavgiften en gång per månad via din internetbank. Du kontrollerar att avin stämmer och godkänner den. Du godkänner alltså betalningen genom ett enkelt klick och slipper knappa in OCR-numret varje gång.

För att betala med e-faktura loggar du in på din internetbank och söker upp Ledarna som betalningsmottagare.

Om du inte får en e-faktura, ringer du till din internetbanks kundtjänst.

Påminnelse

Skulle du missa en betalning så kommer fakturan med posten. Efter att skulden är reglerad kommer fakturan åter som e-faktura.

Avanmälan

Vill du inte längre använda e-faktura, eller om du ska byta bank, gör du avanmälan hos din internetbank.

Medlemsnummer

Ditt medlemsnummer hittar du på inbetalningskortet.


Hjälpte det här svaret dig?

Så roligt att höra! Tack för din återkoppling.

Tack, vi har tagit emot ditt svar! Det var tråkigt att du inte blev hjälpt.

Tack för att du tog dig tid! Dina synpunkter hjälper oss att bli bättre.