Betala med e-faktura

Hur anmäler jag att jag vill betala med e-faktura?

Svar

E-faktura innebär att du får en elektronisk avi på medlemsavgiften en gång per månad via din internetbank. Du kontrollerar att avin stämmer och godkänner den. Du godkänner alltså betalningen genom ett enkelt klick och slipper knappa in OCR-numret varje gång.

För att betala med e-faktura loggar du in på din internetbank och söker upp Ledarna som betalningsmottagare.

Om du inte får en e-faktura, ringer du till din internetbanks kundtjänst.

Påminnelse

Missar du en betalning skickas en påminnelse som e-faktura.

Avanmälan

Vill du inte längre använda e-faktura, eller om du ska byta bank, gör du avanmälan hos din internetbank.

Medlemsnummer

Logga in med bank-id på Mina sidor, där hittar du ditt medlemsnummer och de personuppgifter vi har på dig.

Medlemsnumret finns även på inbetalningskortet.

På Mina sidor läser du mer om dina avgifter (inloggning krävs).


Hjälpte det här svaret dig?

Så roligt att höra! Tack för din återkoppling.

Tack, vi har tagit emot ditt svar! Det var tråkigt att du inte blev hjälpt.

Tack för att du tog dig tid! Dina synpunkter hjälper oss att bli bättre.