2006-04-10

Squaredans ska stärka Ledarna

För första gången någonsin använder sig chefsorganisationen Ledarna av tv-reklam i sin marknadsföring. Med squaredans som tema och en portion humor vill Ledarna förmedla det positiva i att vara chef. Budskapet är att utan bra chefer stannar Sverige.

- Med filmen visar vi att Ledarna är en modern organisation. Genom tv kan vi nå ut till stora grupper som vi annars inte skulle nå, säger Anne Kuylenstierna, informationschef på Ledarna.

Filmen, som är 30 sekunder lång, kommer att visas i kanalerna TV4, TV4 Plus, TV4 Fakta, TV3, ZTV, TV8 och Discovery. Filmen börjar sändas vecka 15 och visas i de olika kanalerna under fyra veckor framåt.

- Att vara chef är något lustfyllt och positivt, det vill vi förmedla genom filmen, som har squaredans som tema, säger Anne Kuylenstierna.

Filmen är ett sätt för Ledarna att förmedla att det är roligt att vara chef och samtidigt peka på vad som händer när ledarskapet inte fungerar fullt ut. Kontentan är att Ledarna ger chefen allt han eller hon behöver för att bli en bra chef.

För ytterligare information kontakta:
Per Hedelin, verkställande chef, Ledarna, mobiltelefon: 070-565 78 08 eller via e-post: per.hedelin@ledarna.se

Anne Kuylenstierna, informationchef, Ledarna, mobiltelefon 070-573 55 68 eller via e-post: anne.kuylenstierna@ledarna.se

Presstelefon 08-598 99 333

Vi besvarar medias frågor om Ledarna och pratar gärna chefsfrågor. Vi förmedlar också kontakten till våra experter på ledarskapsfrågor, lön, jämställdhet, karriär och annat som rör chefers vardag.

Jag vill bli medlem i Ledarna!

Bli medlem