Bli en del av vår referensgrupp

Kära medlem, vad kul att du har hittat hit! Vi på Ledarna inom offentlig sektor söker dig som vill vara med och påverka, forma och förbättra vår branschförening. Så att vi tillsammans kan skapa en branschförening anpassad efter våra medlemmar. Vi vill synas i rätt kanaler med kunskap och information som är värdefull för dig i din arbetsvardag - och då behöver vi din hjälp!

Lios_referensgrupp2048x1152.png

Vad innebär det att vara en del av Ledarna inom offentlig sektors referensgrupp?

Du som är med i referensgruppen kommer att få svara på ett mindre frågeformulär varje kvartal där vi ställer frågor om hur ni upplever ert medlemskap, vad ni saknar och vad ni vill se mer av. Du kommer även få förfrågning om att medverka i en intervju som kommer publiceras i artikelform på vår hemsida och delas med andra medlemmar i vårt nyhetsbrev. Intervjun kommer syfta till att belysa ett aktuellt ämne, en situation, utmaning eller lösning som kan engagera och intressera andra chefer inom offentlig sektor. Intervjutillfället är helt frivilligt. Vi ser gärna att du som är med i referensgruppen aktivt hör av dig till oss med inspel, idéer och förslag på hur vi kan utvecklas och fortsätta arbeta mot ett ökad medlemsvärde för chefer inom offentlig sektor.

Vill du gå med i referensgruppen? Anmäl till intresse till ordförande Lars-Olof Uhlin, lars-olof.uhlin@lios.se.